ARCHIV AKCÍ AUTO SEMY V ROCE 2006

24.2.- 4.3.2007           TAK JSME TO NĚJAK ZVLÁDLI
Po několika "cvičných" sborkách  a rozborkách spojky a převodovky a v závěru i hydro čerpadla a vzduchových válců se podařilo vše sladit a Unisema 5 je naložena ve vleku a čeká na první závod. Ačkoliv jsem prohlásil, že do Krnova nepojedu, s největší pravděpodobností mě hlad po tréninku do rokle vyžene.
Koukněte se na poslední sérii fotografií, od příště už bude "klasický" formát mainu. 
070304_1.jpg (47363 bytes) 070304_2.jpg (53980 bytes) 070304_3.jpg (60106 bytes) 070304_4.jpg (46462 bytes) 070304_5.jpg (53760 bytes)
4.3. a to už je konečně finální fotografie celého krasavce UNISEMA 5 UNISEMA 5 UNISEMA 5 UNISEMA 5
070303_1.jpg (53093 bytes) 070303_2.jpg (52457 bytes) 070303_3.jpg (62184 bytes) 070303_4.jpg (11671 bytes)
3.3. už dodělané auto se muselo opět rozebrat a převodovka musela ven hnací hřídel převodovku nebyla dostatečně hluboko v pouzdru v klikovce a vibrovala Robert zase "dráteničil" na autě Marka Vodrážky to je onen proslulý Semus Master - výfuk kompletně vytvořený Milanem
070225_1.jpg (52262 bytes) 070225_2.jpg (51763 bytes) 070225_3.jpg (30608 bytes)
25.2. první testování dělených brzd rozryli jsme celou část naší krásné ulice vše fungovalo na 100%, jenom ta spojka ....
070224_1.jpg (52139 bytes) 070224_2.jpg (56800 bytes) 070224_3.jpg (49612 bytes) 070224_4.jpg (49284 bytes) 070224_5.jpg (51229 bytes)
24.2. brzdy se musely upravit, původní projekt nefungoval dobře vnitřek musel opět ven bylo to o mnoha detailech a tak jsme se vyřádili všichni ale nakonec to vypadalo moc pěkně a zabralo to všechny volné plochy
11.2.2007           PŮVODNÍ RADOST Z DOKONČENÍ VYSŘÍDALO ROZČAROVÁNÍ
Mysleli jsme, že pouze doladíme detaily a můžeme začít trénovat, ale první zkouška na haldě hlíny znamenala prasknutí vypínací páky spojky a navíc spečení plastového spojkového ložiska. A tak musíme vytáhnout převodovku, vyrobit ložisko z duralu a sehnat novou vypínací páku. Navíc se ukázalo, že brzdy musí být naprosto dokonalé a tak se musí vytočit bubny a nově obložit pakny. Ale dokud to jelo, tak to byl zážitek. Vše na volnoběh a na vrchol 3 metrové sypké haldy hlíny to vybublalo naprosto pohodově. Tak snad vychytáme mouchy a budeme si užívat radost z tohoto ježdění. 
070211_1.jpg (61937 bytes) 070211_2.jpg (50346 bytes) 070211_3.jpg (41088 bytes) 070211_4.jpg (60340 bytes) 070211_5.jpg (56139 bytes)
u mě v garáži jsme nejprve doladili pérování ... ... odizolovali výfuk ... a zalepili olejovou vanu ve všem nám pomáhala kromě obou kluků i maličká Kačka pak jsme udělali testování a následovala opět cesta
10.2.2007           PRVNÍ VÝJEZD Z DÍLNY
Tak jsme konečně hotoví, trochu jsme to ještě uvařili, ale po chvíli to bylo OK. Jenom trochu nesedí brzdy a spojka (ovládání), ale jinak to jede a zní impozantně.
070210_1.jpg (58774 bytes) 070210_2.jpg (47169 bytes) 070210_3.jpg (49524 bytes)
v sobotu jsme poprvé vyjeli na sluníčko a po chvíli jsme ještě museli odvzdušnit chladící okruh protože jsme měli parní stroj
9.2.2007           MINUTY ZBÝVAJÍ K DOKONČENÍ
Už jsme tak daleko, že na sobotu je naplánován převoz ke mě do garáže, kde provedeme polepení a začne testování.
070209_1.jpg (49322 bytes) 070209_2.jpg (66294 bytes) 070209_3.jpg (55936 bytes) 070209_4.jpg (46639 bytes) 070209_5.jpg (56988 bytes)
vzduchovou soustavu jsme museli vybavil velkým vzduchojemem ovládání brzd je barevně stylové Unisema 5 je fakt krásná a budí respekt tatínkové ...

6.2.2007           MILIÓNY DROBNOSTÍ VE FINIŠI
Poslední dny se zaobíráme samými drobnostmi, které jsou však nezbytné pro úspěšný konec stavby. Hadice, které nesežere benzín, těsnění, které nerozleptá olej, místo, kam se vejdou brzdy, kudy protáhnout to, či ono a tak pořád dokola. Ale všichni doufáme (a Milan asi nejvíce), že o víkendu Unisema 5 přejede do mojí garáže na polepení a takové to "došmudlání".

070206_1.jpg (53054 bytes) 070206_2.jpg (44694 bytes) 070206_3.jpg (55873 bytes) 070206_4.jpg (57989 bytes) 070206_5.jpg (50925 bytes)
.. jeden zepředu, druhý zezadu ... už tam skoro není místo - kvůli hydraulice ten benzín; byli jsme zvyklí na naftu a teď se nám vše leptá modrá kapota je krásná a celá Unisema 5 taky můj nejoblíbenější přední pohled
5.2.2007           ... A ZASE JSME BLÍŽE K CÍLI
Hotový je palivový systém a vzduchový systém, pružiny jsou vyladěny a hlavně pan Dušek vyrobil krásnou inovovanou přední kapotu.
070205_1.jpg (62085 bytes) 070205_2.jpg (42683 bytes) 070205_3.jpg (48693 bytes) 070205_4.jpg (53540 bytes) 070205_5.jpg (53440 bytes)
milan vyrobil krásný vzduchový filtr a pan Dušek co staví lodě zase bombovní kapotu zepředu to vypadá děsně brutálně kapota musela být změněna kvůli vyššímu motoru až bude modrá, bude vypadat ještě lépe

4.2.2007           ŽHAVÁ AKTUALITA !!!
Unisema 5 je z 90 % hotova, dnes jsme nastartovali, vše vypadá nádherně, zbývá dokončit brzdy a pár kablíků a vyladění tlumičů.
 

na začátku jsme měli trochu obavy, jestli to bude hezké auto, teď jsme štastni, že se to takhle povedlo a vypadá a Unisema 5 vypadá takhle pěkně zepředu je to dost brutální krásný detail zavěšení kola a řízení Milan těsně před prvním startovacím pokusem auto krásně nastartovalo, bezvadně běželo a hlavně řízení funguje na 100%
7.1.2007           AKTUALITY !!!
Tento víkend jsme opět rozřezali již hotovou přední nápravu a zúžili ji o téměř 20 cm. Dodělali jsmo zadní nápravu, ale těsně před posledním navařováním přírub portálů, jsme zjistili, že tyto jsou litinové a že by to zřejmě prasklo. Tak to budeme muset nechat vypálit z kotláku. Milan už začal vymýšlet usazení řízení a má toho plnou hlavu.

Pokračování příští víkend.
070107_01.jpg (61917 bytes) 070107_02.jpg (50098 bytes) 070107_03.jpg (51130 bytes) 070107_04.jpg (63793 bytes) 070107_05.jpg (69139 bytes)
to co jsme tak pěkně svařili, znova jsme rozřezali z původní patrolácké nápravy zbyl opravdu fragment vnitřek nápravnice musel Kuba vybrousit do kulata Milan dělá krásné držáky motoru a Tomášek je musí přidělávat a oddělávat a přidělávat atd...
070107_06.jpg (49559 bytes) 070107_07.jpg (59429 bytes) 070107_08.jpg (40483 bytes) 070107_09.jpg (53853 bytes) 070107_10.jpg (50858 bytes)
nové zakončení nápravnice bylo plno detailů, které jsme museli prodiskutovat to jsou příruby pro usazení předních reduktorů náš výsostný kamarád Jarda Linhart obrobí cokoliv a jakkoliv, ale nejprve mu to musíme popsat a nyní, když má zlomenou ruku vytváří krásná želízka za vydatné pomoci druhého kamaráda Petra Pavlíka
 
 

2007

 

30.12.2006           AKTUALITY !!!
Dnes jsme cvičně nasadili přední nápravu a motor. Byl to docela šok! Převodovka se bude muset posunout o 10 cm dopředu a budeme muset vymyslet něco, abychom zmenšili rozchod. Na stávajících discích vychází šíře auta na 228 cm a to je opravdu hodně.

Další pokračování konstruktérské anabáze očekávejte po příštím víkendu ....

061230_01.jpg (66334 bytes) 061230_02.jpg (71531 bytes) 061230_03.jpg (69905 bytes) 061230_04.jpg (64339 bytes) 061230_05.jpg (67511 bytes)
pohled zepředu je opravdu monumentální do branek by se nám těžko trefovalo asi budeme muset něco vymyslet s diskama aby byly více zapuštěné zadní náprava je už připravena, ale zbývá ji dovařit cvičný blok osmiválce se vepředu úplně ztrácí
29.12.2006           AKTUALITY !!!
Přivezli jsme motor, ladili přední nápravu a s hrůzou zjistili, že auto bude o 20 cm širší, než je přívěs. A taky jsme zjistili, že nám dvě poloosy nebudou stačit (budou krátké) a tak jsme vymýšleli jak z toho ven. Zkrátka dnes se toho moc neudělalo, spíš jsme řešili nastalé konstrukční problémy.
061229_01.jpg (69840 bytes) 061229_02.jpg (59019 bytes) 061229_03.jpg (61952 bytes) 061229_04.jpg (61950 bytes) 061229_05.jpg (49360 bytes)
to jsou čisté reduktorové hlavy - jedna jako druhá a tady čtyři poloosy - každá úplně jiná Milanovi to dnes slušelo ... to nevypadá na čilý konstrukční ruch - a dnes taky moc nebyl na jedné straně je už otočňák
061229_06.jpg (51122 bytes) 061229_07.jpg (56997 bytes) 061229_08.jpg (64892 bytes) 061229_09.jpg (55919 bytes) 061229_10.jpg (60918 bytes)
a vypadá to docela dobře pohled kritickým okem dnes jsme dovezli i "ostrý" motor náš kamarád Jarda Linhart - geniální soustružník - vytvořil osazení příruby otočného čepu. poslední zhodnocení a plány na zítřek

28.12.2006           AKTUALITY !!!
Dnes jsme dodělali mistrovské dílo, spojovací prvek motoru a převodovky - frému. Tedy hlavně Milan, já se věnoval přední nápravě, otáčení a usazení diferenciálu (je potřeba opačný směr otáčení poloos) a přípravě na osazení reduktorových hlav.

Zítra přivezu motor a začne jeho "ostré" osazování do Unisemy 5. Už se ovšem objevil první problém a tím je vnitřní šířka vleku na převoz závoďáku. Je totiž pouze 215 cm, ale rozchod budoucí Unisemy bude zřejmě o nějakých 10 cm více. Výrobce vleku, Jarda Vondráček, je ovšem kouzelník a tak jsem v pohodě, on si nějak poradí  :-) ;-)

061228_01.jpg (61426 bytes) 061228_02.jpg (65549 bytes) 061228_03.jpg (63896 bytes) 061228_04.jpg (70610 bytes) 061228_05.jpg (66199 bytes)
nejprve jsme přední nápravu řádně rozřezali Milan nemohl najít závitník 10 x 1,25 - taková samozřejmost ;-) a já pořád řezal Midisema teď nevypadá vůbec jako auto dokonce ji udrží taková titěrná kozička
061228_06.jpg (62616 bytes) 061228_07.jpg (49969 bytes) 061228_08.jpg (53372 bytes) 061228_09.jpg (74487 bytes) 061228_10.jpg (51177 bytes)
ten diferák tam skvěle sednul - bohužel nestačil jsem uhnout :-( to je ta krásná fréma je dokonce plastická - teda jako prostorová pomoci přišel i Marek Vodrážka, byli jsme moc rádi tak vypadá obráceně se točící náprava UNIPATROL - zatím bez hlav

27.12.2006           AKTUALITY !!!
Konečně nastal čas vánoční a  my se mohli pustit do přestavby Midisemy 4 na UNISEMU 5. Těchto pár dní vám budu přinášet obrazové repotráže z dílny.

061227_01.jpg (62928 bytes) 061227_02.jpg (66316 bytes) 061227_03.jpg (63179 bytes) 061227_04.jpg (66824 bytes) 061227_05.jpg (55432 bytes)
ráno to ještě vypadalo jako auto i když uvnitř byl již těžký výbuch to je první "špionážní" foto budoucí milanovy UNISEMY 6 "kožak" Milan před začátkem broušení frémy a to je již samotné broušení spojovacího kusu motoru a převodovky
061227_06.jpg (50811 bytes) 061227_08.jpg (57857 bytes) 061227_09.jpg (65103 bytes) 061227_10.jpg (63198 bytes) 061227_11.jpg (63033 bytes)
při rozebírání je dobré důležité kusy popsat Midisema 4  pomalu ztrácela svou tvář Milan zarytě vrtal a vrtal vyndat diferenciály jsem musel sám ale štěfty vytahali Tomáš s Kubou
061227_12.jpg (57302 bytes) 061227_13.jpg (59312 bytes) 061227_14.jpg (59925 bytes) 061227_15.jpg (73753 bytes) 061227_16.jpg (68974 bytes)
to je nová pohonná jednotka a to je již vidět první konstrukční problém ve tváři Milanově a zde je příčina - fréma a to už není moc k poznání, že se jadná o mistrovské auto nakonec jsem si říznul taky a už to bylo úplně k nepoznání

 

news2.gif (8667 bytes) 12.12.2006           AKTUALITY !!!
Tak se rozjela přestavba MIDISEMY 4, začali jsme motorem, pak přijdou na řadu nápravy a řízení. Taky Milan už má připravený rám svého nového vozu s uchycením náprav a motoru.

Dokončením těchto dvou produktů Autosemy zahájíme novou epochu označování našich vozidel. Moje se bude jmenovat UNISEMA 5 a Milan pro sebe vytvoří UNISEMU 6.
Fotografie ze stavby a přestavby přinesu co nejdříve.
PB050249 a logo.jpg (46638 bytes) 16.11.2006           CHŘÍČ- 8.závod MČR 2006
Poslední závod sezóny byl velice vydařený, úroda budek byla vysoká a vůbec bylo dobře. I počasí nás ještě nechalo v pohodě dojezdit a teď už můžeme v teple garáží začít rozebírat a předělávat naše závoďáčky. ...já vím, jsem ostuda, ale už jsem to napsal a tak se můžete pokochat celou reportáží i s fotkami .
PB040166.jpg (72797 bytes)
undercon.gif (10528 bytes)   news2.gif (8667 bytes) 2.11.2006           AKTUALITY !!!
Velice se omlouvám, že jsem se tak dlouho neozval, ale rodinné povinnosti a krytí naší dobrmanky Aginy v Itálii způsobily, že jsem se nemohl ani zúčastnit závodu v Babinách - to mne fakt mrzí!!

Tak co je v Autosemě nového? Milan už trénuje ukládání motoru do nového rámu (zatím bez zbytku auta), já mám komplet věci na nové hydraulické řízení, nový motor a příští týden jedu pro nápravy. Potom se v dílně rozběhne "perestrojka" a doufám, že na příští sezónu budou oba naše speciály připraveny.
Pozvolna se začínají hlásit závodníci na Eurotrial 2007 (např. překvapením je starý matador Vláďa Vodrhánek, aj.), v lednu proběhne v Německu kongres Eurotrialu, kde bude Česká republika poprvé přijata za stálého člena s hlasovacím právem. Už jsem dostal pozvánku a musím připravit nějaké body, které nám v pravidlech nevyhovují - tak neváhejte a pište mi je ať se mám za co bít !!!!!!
No a jinak se sejdeme v Chříči ....

pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

11.9.2006           SMOLNÉ PECE - 6.závod MČR 2006
Jedno je jasné. Smolné pece vůbec nebyly smolné, ale přinesly řadu krásných trialů a pěkné počasí v nesmírně atraktivní lokalitě. Vědom si všech "čtení chtivých" příznivců vytvořil jsem alespoň stránku fotek s komentářem ze Smolných Pecí, neboť na reportáž tentokrát opravdu nemám ani vteřinku (připravuji Mistrovství republiky dobrmanů a také jejich klubovou výstavu).

Ale faktem je, že to pro nás (Autosema) byl jeden z nejkrásnějších závodů letošního MČR. ... jo a vyhráli jsme!

P9020997.jpg (90326 bytes)

newz.gif (26402 bytes)
239d98a0.gif (44208 bytes)
newz.gif (26402 bytes)
  newz.gif (26402 bytes)17.8.2006           EUROTRIAL 2006
Konečně jsem urval kousek času a ZDE jsem vám připravil oficiální reportáž a hromadu fotografií, které jsou rozděleny do dvou kategorií - "závody" a "cesta". To je také ze dvou důvodů. Tím prvním je velké množství obrázků, které by se staly nepřehlednými a druhým je fakt, že bych strašně rád napsal "cestopis" z více jak čtrnáctidenního cestování po severní Evropě a k tomu by se hodila část obrázků se sekce "cesta". Myslím, že to bylo tak zajímavé, že bych to měl někde zaznamenat.
P7290404.jpg (80279 bytes)

pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

10.7.2006           MOHELNICE - 5.závod MČR 2006
Pěkné prostředí ale bahno a prazvláštní hodnocení komisařů, to byl závod MČR v Mohelnici. Fotografie si již můžete prohlédnout ZDE a čtení už je TAKÉ k dispozici.

P7012246.jpg (79694 bytes)

undercon.gif (10528 bytes)   news2.gif (8667 bytes)

8.6.2006                ...TAK JSTE MĚ DOSTALI !!!
V textu k minulému závodu jsem napsal, že si nejsem jist, kolik lidí vůbec čte ty moje bláboly (reportáže) a nechť tedy ti, kteří reportáže požadují napíší zprávu s předmětem "CHCI ČÍST". Jsem až dojat, kolik mailů s tímto předmětem dorazilo. Moc mě to těší, Vám všem čtenářům děkuji a okamžitě se vrhám na reportáž z Bělé.
UŽ ZASE MŮŽETE ČÍST TY MOJE BLÁBOLY. REPORTÁŽ JE NA MÍSTĚ!

salamista.gif (1227 bytes)        homer1.gif (6263 bytes)

pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

5.6.2006           BĚLÁ p.BEZDĚZEM - 4.závod MČR 2006
Spousta technických problémů a hezké "březnové" počasí. Čtvrtý závod MČR Offroad Trial byl i přesto moc vydařený. Fotografie si již můžete prohlédnout ZDE a čtení už je tam také!!!

P6032048.jpg (79719 bytes)

pohar_rotuje.gif (39961 bytes) 25.5.2006           MOHELNICE - EXTREM TRUCK TRIAL 2006
Neskutečné množství diváků, vyrovnaný počet offroudů a trucků a příjemně strávený víkend - to byl letošní EXTREM TRUCK TRIAL. Plno zajímavých fotografií naleznete ZDE a bude-li se mi dařit nalézt trochu času, přidám i reportáž - ne jako u Bratronic !?
P5201884.jpg (76774 bytes)
15.5.2006          newz.gif (26402 bytes) EUROTRIAL AKTUALITA
Národní tým se rozšířil o další posádku (Stankinové) - teď nás jede již 7 reprezentantů (Hudeček, Vondráček, Kuchař, Budač, Michal, Zídek a Stankinové) a cca 50 členů národního týmu.
Pro část týmu, který pojede do Finska lodí z Gdaňsku jsem aktualizoval HARMONOGRAM CESTY.
239d98a0.gif (44208 bytes)

pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

10.5.2006           BRATRONICE - 3.závod MČR 2006
Krásné počasí, bezvadné prostředí a zajímavé tratě. Třetí závod MČR Offroad Trial v Bratronicích byl plný diváků a politiků. Fotografie si již můžete prohlédnout ZDE a reportáž bude co nevidět.

P5061559.jpg (84808 bytes)

10.5.2006           EUROTRIAL AKTUALITA
Těsnou většinou zvítězil návrh samolepek  C - toto jsou tedy oficiální samolepky pro letošní účast  ČR ve Finsku.  Trička pro letošní Eurotrial jsou ve výrobě.
samolepka3_piskova_small.jpg (12215 bytes)    samolepka_c.jpg (55299 bytes)
newz.gif (26402 bytes)news2.gif (8667 bytes) 21.4.2006           EUROTRIAL AKTUALITA
Dnes proběhla hlavní organizační schůzka účastníků Eurotrialu 2006 ve Finsku.  Některé materiály můžete nalézt ZDE, kde se také budou objevovat různé aktuality, jako např ceník ubytování, chatek nebo trajektů.
news2.gif (8667 bytes)newz.gif (26402 bytes)
060423_vystava_letnany1.jpg (56865 bytes) 23.4.2006                       AKTUALITA

Již tradičně jsme se zúčastnili, jako součást expozice ÚAMK Sunoco racing Teamu, výstavy Auto Praha v Letňanech. Na podstavce jsem najížděl pěkně pomocí nájezdů, ale dolů to šlo daleko rychleji. Pro diváky to byla show.

060423_vystava_letnany2.jpg (60063 bytes)
pohar_rotuje.gif (39961 bytes) 9.4.2006           CHŘÍČ - 2.závod MČR 2006
Krásné počasí a super náročné tratě. To byl druhý závod MČR Offroad Trial v Chříči u Rakovníka. Fotografie si již můžete prohlédnout ZDE a reportáž UŽ JE TAM.

P.S. Nezapomeňte na schůzku VŠECH účastníků Eurotrialu 2006, která se bude konat 21.4. od 18 hodin v Hummer Centru v Praze 9 Kyjích.

vyskok.jpg (82815 bytes)

pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

13.3.2006           KRNOV - 1.závod MČR 2006
Vstup do nové sezóny byl vskutku tradiční a zcela zimní. Proč zimní, to je jasné z fotografií, ale proč tradiční, to se dozvíte když si přelousknete reportáž
(už je tam úplně VŠE!!).

prijezd4.jpg (33215 bytes)

13.3.2006             news2.gif (8667 bytes)                AKTUALITA
Od začátku letošní sezóny se stal mým spolujezdcem starší syn Jakub s nímž jsem absolvoval již větší část loňské sezóny. Zdeněk Vrabec je však i nadále platným členem našeho týmu.

 

12.2.2006                             Ahoj všichni přátelé a kamarádi
Dlouho jsem se neozval a teď konečně mohu napsat pár novinek.

Náš tým bude mít v letošní sezóně pouze jednoho zástupce a to mne se Zdeňkem. Milan s Robertem budou postupně stavět nové auto tak, aby bylo na sezónu 2007 ve vrcholné formě. Já pro letošek budu dál trápit svoji starou dobrou Midisemu 4 a chystané změny (motor a nápravy) také ponechám na sezónu 2007.
Významnou změnou, kterou nadšeně vítáme,  je zavedení nových pravidel Mistrovství republiky, která by měla být stejná jako pro Eurotrial. První rozdělování do kategorií (hlavně pro ty, kteří se neúčastnili Eurotialu) proběhne na prvním závodě sezóny 11.3.2006 v Krnově. Myslím si, že se první den vůbec jezdit nebude, protože přejímky jsou dost časově náročné.

A komentář k tomu, co vidíte dole? To je příprava Midisemy 4 na sezónu a spočívá v rozborce přední nápravy, výměně různých simerinků a prachovek tak, aby z ní tekl o poznání méně olej. V "koulích" jsme museli vybrousit osazení pro vnitřní simerinky, neboť při každém prasknutí poloosy došlo k posekání a poničení tohoto osazení. V diferenciálu musím vyměnit O kroužky v ovládání ARB, už to při odfrku přášilo olej do kabiny, kde je kompresor. Příští týden, až to zase složíme, začneme s konstrukcí instalace posilovače brzd. Dosud jsem měl sice brzdy závodní, ale spíše určené pro vyšší rychlosti. V situaci, kdy jezdíme více extrémní tratě s prudkými a dlouhými padáky, potřebuji mít větší tlak v brzdách.
Další novinky Vám přinesu hned, jakmile nějaké budou na světě.  
...... jo a mimochodem, dosud jsem neobdržel žádné oficiální přihlášky na Mistrovství Evropy 2006 ve Finsku (neoficiálně je nás asi 8 posádek)

060212_priprava1.jpg (65743 bytes) 060212_priprava2.jpg (62870 bytes) 060212_priprava3.jpg (78948 bytes) 060212_priprava4.jpg (59062 bytes)

2006