14.12.2008 Zimní příprava Semacruisru 6

Po celoročním otloukání bylo potřeba udělat několik málo úprav, zejména na přední části ochranného rámu. Použily se silnější trubky a výztuhy. Kvůli těmto úpravám bylo zapotřebí vyřešit otevírání kapoty, pomohlo její rozdělení na 3 části.

Vše se zvládlo za dva víkendy a nyní se čeká pouze na disky od Milana, jinak je Semacruiser připraven!!!!!!!

Bylo zapotřebí vyměnit pravý blatník a chladič motoru

Také přestal těsnit spoj u chladiče oleje řízení

Blatník bylo nutné opět upravit

Poté přišla na řadu kapota a "přesné" zaměřování krajních částí

Milan si musel půjčit masku na sváření, protože tu starou  někdo rozšlápl :-(((moc se mu líbila a nechtěl jí dát z ruky)

Nový vzhled a hlavně lepší použitý materiál

Výztuha  dolní části předního rámu

Milan se ve stříkání aut zlepšuje každým litrem aplikované barvy

 

Auto bylo dokonale ochráněno proti žluté barvě, ale foťák to schytal

Konečně foto

 
pohar_rotuje.gif (39961 bytes)pohar_rotuje.gif (39961 bytes) 5.11.2008         AUTOSEMA MÁ DVA MISTRY REPUBLIKY !!!!!!

8.závod MČR - Chříč
Nejdramatičtější závod sezóny rozhodl o titulech a my jsme ukořistili hned dva! Byla to opravdu bitva a zároveň velká premiéra Kuby s Tomášem, jako nové posádky ve třídě Modified. Zkrátka to musíte vidět na fotografiích a přečíst si reportáž, což naleznete ZDE (vše je již na svém místě :-)).

pohar_rotuje.gif (39961 bytes) pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

14.10.2008         7.závod MČR - Radimovice
Krásné počasí, na říjen opravdu nezvyklé, zajímavý terén a poměrně málo místa - to byl předposlední závod MČR 2008 v Radimovicích. O tom, jak jsme si s Kubou zkomplikovali život a o tom, jak Milan s Robertem konečně závodili se dočtete ZDE. .... jo, a taky tam naleznete zajímavé fotky od Tomáše (jako ty dvě vpravo). Reportáž už je :-))

pohar_rotuje.gif (39961 bytes) pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

16.9.2008         6.závod MČR - Loukov
Až neskutečné vedro provázelo sobotní část zářijového závodu MČR v Loukově. A Autosemě bylo dost teplo i v neděli, kdy jsem nás s Kubou chybným kalkulováním výsledků připravil o vítězství a Milan s Robertem si zase pletli směry průjezdů brankami a taky se připravili o lepší umístění. Zkrátka byl to hukot a vy se na pár obrázků a "ostřejší" reportáž podívejte ZDE.



news.gif (3972 bytes)25.8.2008         JSME ZPĚT Z NORSKA !!!!
EUROTRIAL 2008 BYL STEJNĚ JAKO CELÁ EXPEDICE EURONORWAY NÁDHERNÝ
Za "klasické" letní zpravodajské zpoždění se předem omlouvám :-))
Tak jsme se po více jak 5600 kilometrech vrátili z přenádherného Norska. Na Mistrovství Evropy jsme s Kubou "urvali" nejlepší umístění z českého týmu - skončili jsme 5. Před námi se umístili pouze domácí skandinávci!! Milan s Robertem se chvílemi trápili s technikou, chvílemi s taktikou. Žádná tragédie, bylo to jejich první mezinárodní vystoupení v prototypech a tak ta 19. pozice byla jen na zkoušku.
Celá expedice pak byla pro mnoho účastníků strhující a úžasná, pro někoho zase únavná a hektická. No, alespoň si to již všichni zúčastnění dokáží představit a příští rok se na cestu přes Portugalsko přihlásí pouze "skalní" cestovatelé ;-))
Tentokrát je ZDE zcela netradičně již Tomášova reportáž a veliké množství fotografií. Popisky k nim přijdou co nevidět.


Autosema spolu s mnoha našimi přáteli vyráží 17.7.2008 na Eurotrial 2008 do Norska. Jelikož bude celá cesta trvat 19 dní, bude Eurotrial pouze "epizodou"na této cestě. Proto se tato výprava 32 lidí v 10ti obytných autech a přívěsech jmenuje

EXPEDITION EURONORWAY 2008

pohar_rotuje.gif (39961 bytes) pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

6.7.2008         5.závod MČR - Krásná Lípa
Krásný závod v Krásné Lípě pro Autosemu nebyl zas tak úplně krásný ...  Protosema 7 se potýkala s technickými problémy, my s Kubou zase s našimi chybami. Výsledkem je naše třetí místo a Milanovo druhé. Jelikož se dopisovatel Tomáš nemohl zúčastnit, tak  ZDE naleznete pouze fotografickou dokumentaci.

pohar_rotuje.gif (39961 bytes) pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

1.6.2008         4.závod MČR - Chříč
Závod v Chříči byl opět strašně vysilující a tropická vedra ještě umocnila náročnost tohoto závodu. Mnoho fotografií neleznete ZDE
(už je reportáž i popisky fotek !!!!).

 

news.gif (3972 bytes)8.6.2008         AUTOTEC BRNO
Od 3. do 8.6. jsme vystavovali oba naše "čerstvé" speciály -  Semacruiser 6 a Protosemu 7 - na výstavě AUTOTEC na výstavišti v Brně v expozici ÚAMK.

 

pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

news.gif (3972 bytes)26.5.2008         závod TTWC v Mohelnici
V rámci přípravy na Eurotrial 2008 v Norsku jsme si jeli zazávodit na Truck Trial World Cup, což je nový název pro, námi v minulosti obsazovaný, Extrem Truck Trial. Letos nás to trochu zklamalo, hlavně jednoduchostí jednotlivých sekcí. Zkrátka je vidět, že je to hlavně závod trucků a ne offroadů. A to i přesto, že trucků každým rokem ubývá a offroady se musejí odmítat. Tentokrát reportáž bude, spolu s fotkami ji naleznete ZDE
news.gif (3972 bytes)(vše je již na svých místech)

 

pohar_rotuje.gif (39961 bytes) pohar_rotuje.gif (39961 bytes)

26.5.2008         3.závod MČR - Bratronice
Závod v Bahnonicích ....  ehm, tedy v Bratronicích byl megaúspěchem Autosemy když jsem s Kubou v kategorii Modified obsadil 1. místo a Milan s Robertem v Prototypech taktéž stanuli na stupni nejvyšším.
Určitě k úspěchu přispělo i testování v Bělé a následné doladění Protosemy 7 v cvrčovických dílnách. Ještě jednou díky, Jirkové.
Bohužel, reportáž nemáme, ale
TADY naleznete plno atraktivních komentovaných fotografií jak ze závodu, tak z testování

 

24.4.2008         VYSTAVUJEME V LETŇANECH
Od 25. do 27.4. si můžete prohlédnout oba naše "čerstvé" speciály -  Semacruiser 6 a Protosemu 7 - na výstavě Auto Praha na výstavišti v Letňanech - expozice ÚAMK.

21.4.2008         PROTOSEMA 7  DOKONČENA !!!!!news.gif (3972 bytes)
Další špičkové sportovní náčiní právě vyjelo z dílny Autosemy. Milan s Robertem začínají zkoušet kde jsou limity tohoto prototypu PROTOSEMA 7. Zdá se, že velice vysoko :-))
Díky všem skvělým rukám, které pomáhaly :-))   :-))   :-))
Poprvé ji můžete vidět již začátkem května v Bratronicích!
pohar_rotuje.gif (39961 bytes) 8.4.2008         2.závod MČR - Krnov
Jsem šťastný, že jsme opět zvítězili a potvrdili kvalitu Semacruiseru 6 i to, že jsme něco z ježdění ještě nezapomněli. ... i když jedna dost zásadní chyba tam byla a byla zle potrestána. Podrobnosti naleznete ZDE. Fotky i reportáž od Tomáše už jsou na svých místech.

8.4.2008         POZVÁNKA NA VÝSTAVU AUTO PRAHA
Ve dnech 25.-27.4.08 budeme vystavovat OBA naše speciály, tedy SEMACRUISER 6 a PROTOSEMA 7 v expozici ÚAMK na výstavišti v Letňanech

 

  8.4.08        Stavba PROTOSEMY 7 končí 20.4.2008 !!!

Po několika týdnech ohromného nasazení Milana s Robertem a za pomoci mnoha kamarádů a rodinných příslušníků (nemohu je vyjmenovat, protože bych určitě na někoho zase zapomněl :-(( ), ale hlavně díky morálnímu "nakopnutí" v podobě 1. závodu MČR v Bělé, kdy se už Milan viděl za volantem, se podařilo dostat tento unikátní (hlavně konstrukčně a konstruktérsky) prototyp téměř do finále.
Přináším Vám nejaktuálnější fotky ze stavby vozu a věřte, že když vše klapne a budou nad námi hlídkovat všichni svatí, že to do Krnova stačíme dodělat!!!
Ti z vás, kteří máte pocit, že byste nám dokázali v tomto finiši být něčím nápomocni, můžete tyto řádky klidně brát jako pozvánku do naší dílny tento víkend (29.-30.3.). Předem DÍKY .


takhle hezky a skoro hotově to vypadalo před Velikonoci

a kluci už málem vyjeli :-))

všechny mechanické prvky byly na svém místě

sedačky ale čekaly na očalounění

a pak to přišlo .... VŠE ROZEBRAT !!!

... a Robert začal dovařovat, co se při stavbě zespodu nepodařilo

Milan si "hrál´" s nápravami

... a pak nástřik základem

.. krásná šedivá PROTOSEMA, tu má Milan moóc rád - vzpomínáte na spodní část Milanova bývalého autobusu ;-))

to snad ani nevypadá jako v offroadové dílně, to je spíš těžká vojenská technika

ta žlutá je krásná, ale děsně blbě kryje

nakonec to ale překryla, i když ji na auto padlo jako na kamion ;-()

Marťan studuje pro jaký návěs jsou ty nápravy určeny

a už se rýsuje v posledních letech klasická ...

Autosemácká sponzorská barevná kombinace - modro žlutá
pohar_rotuje.gif (39961 bytes) 16.3.2008         1.závod MČR - Bělá p.Bezdězem
Super úspěch celého týmu a hlavně potvrzení super konstrukce Semacruiseru 6. Zkrátka jsme se spolujezdcem Kubou a za podpory celého týmu VYHRÁLI první závod MČR 2008 v kategorii Modified !!!!!
Fotky i reportáž od Tomáš už jsou ZDE. Je to super :-))
080316_28.jpg (92791 bytes)

S novou sezónou jsme změnili i kompletní design našeho oblečení. Proto vám přinášíme malou módní přehlídku v podání modela Tomáše :-))  :-()

080312_01.jpg (131668 bytes) 080312_02.jpg (110341 bytes) 080312_03.jpg (100636 bytes) 080312_04.jpg (109004 bytes)
080312_05.jpg (112926 bytes) 080312_06.jpg (100696 bytes) 080312_07.jpg (111065 bytes) 080312_08.jpg (1572948 bytes)

  4.2.08        nové okamžiky PROTOSEMY 7
s ohledem na evropský trend v pravidlech pro kategorii PM, jsme trochu v bolestech přerodili Protosemu 7 na Protosemu 7. Mnohým již svitlo, pro ostatní malé vysvětlení.
Kategorie PM vznikla před 4 roky povolením dalších úprav kategorie M. To se ale v těchto 4 letech trochu "zvrtlo" a začaly vznikat auta téměř identická s P - kromě zatáčení zadních kol. To se letos na kongresu Eurotrialu ukázalo, jako pro mnoho národů nepřijatelný trend. Po smršti zásadně omezujících návrhů (např origo rám, karoserie, atd), se nakonec podařilo pro letošek uzákonit podobnost přední části auta s nějakým sériovým vozem.
Protosema 7 je však tak konstrukčně specifický vůz bez možnosti "naroubování" nějakého čumáku, že má první slova na kongresu, po odhlasování tohoto předpisu, jsem prohlásil : "Tak a Milan s Robertem pojedou prototypy - jak je ale přesvědčíme? ...".
Naštěstí je v nich dost závodnického duchu a po počátečním šoku z této možnosti na přestup přistoupili a nakonec jsem přesvědčený, že se i těší.
Tak držíme palce.

  13.1.08        4.a 5. den stavby UNISEMY 7
a odstranění poničení SEMACRUISERU 6 po testování.

.... mimochodem, musím se omluvit Robertovi, neb jsem na něj v poděkování za podíl na stavbě Semacruiseru 6 úplně zapomněl. Elektroinstalace většiny našich aut byla a jistě i bude jeho doménou. A když se nestříhají drátky, klidně řeže třeba trubky ...

080113_01.jpg (161438 bytes)
zadní část bude obsahovat pouze chladič, nádrž a držáky per a dorazů
080113_02.jpg (130021 bytes)
inscenovaný snímek s přijatelnějšími koly - nakonec tam budou 38,5
080113_03.jpg (137232 bytes)
vzácný okamžik setkání rodícího-se a ladícího-se
080113_04.jpg (130574 bytes)
jen nastartovat a vyrazit - zas tak ohromná kajuta to nebude ...
080113_05.jpg (144435 bytes)
Robertovy "parníky" vyžadovaly speciální tvar podlahy
080113_06.jpg (144157 bytes)
hrubá stavba je hotova, teď se musí doladit detaily, udělat podlahy a hlavně se vrhnout na motor a převodovku
080113_07.jpg (115566 bytes)
to je spíše taková perlička - pro legraci jsme na Semacruiser 6 obuli 38,5 a ejhle -
  080113_08.jpg (121296 bytes)
po drobných úpravách by se na nich dalo jezdit
080113_09.jpg (91108 bytes)
ale asi půjdu o pár palců níž - tak na 36
  11.1.08        3. den stavby UNISEMY 7
080111_01.jpg (60814 bytes)
zavěsit motor vypadalo bez hlavního rámu jako nemožné
080111_02.jpg (63273 bytes)
ale soustava trojúhelníkově svázaných trubek to zvládla dokonale
080111_03.jpg (57170 bytes)
je to radost koukat na ten náš konstruktérský rukopis
080111_04.jpg (55363 bytes)
kromě toho, že je to krásné, to udrží motor V8
080111_05.jpg (61225 bytes)
ještě tlumiče a dorazy ..
  080111_06.jpg (63986 bytes)
konstrukce podlahy a podpodlahy je nejdůležitější pro budoucí pevnost Unisemy 7
080111_07.jpg (65431 bytes)
tak krásně "oplocený" motor a k tomu jde z té klícky i vyndat !
080111_08.jpg (59876 bytes)
za chvilku budeme hlásit: "Do laku" :-))
 
  10.1.08        2. den stavby UNISEMY 7
080110_01.jpg (60653 bytes)
první oblouk je snad nejtěžší z celého auta - není se vůbec čeho chytit
080110_02.jpg (62315 bytes)
ta radost je nehraná, z toho jsme se radovali oba
080110_03.jpg (62759 bytes)
druhý hlavní oblouk měl tolik různých zakřivení, že vůbec nechápu, že jsme ho naohýbali
080110_04.jpg (64587 bytes)
kapota je daná, tvar předku se musí přizpůsobit
080110_05.jpg (61976 bytes)
první náznak vizáže auta
  29.12.07        Začala stavba UNISEMY 7
1. den prací
071229_01.jpg (51976 bytes)
Robert ořezává zbytečná kila železa z náprav
071229_02.jpg (53098 bytes)
sestavili jsme "základní kámen" budoucí Unisemy 7
071229_03.jpg (53670 bytes)
motor s převodovkou jsou zatím skoro prázdné obaly
071229_04.jpg (59384 bytes)
zavěšení náprav vypadá jako od vleku na hnůj
071229_05.jpg (56997 bytes)
přiložit, posouvat, koukat, naklánět a pak svařit dohromady