MIDISEMA 4

22.2.2004    TAK JSTE SE KONEČNĚ DOČKALI - MIDISEMA4 SE PŘEDSTAVUJE
p2205545.jpg (71612 bytes) p2205546.jpg (76565 bytes) p2205548.jpg (77823 bytes) p2205550.jpg (80645 bytes)

 

30.1.2004            JE HOTOVO !!!
Midisema4 je dokončena a je moc krásná. Tato poslední série fotografií je taková "rychloběžná" ale může za to moje nemoc, která mě na čas vyřadila ze hry. Bohužel ještě nejsou obrázky konečné podoby, ale s těmi čekám až bude polepena logy sponzorů. Zato mohu slíbit několik fotek z testovacího ježdění, které doufám proběhne tuto neděli (1.2.04) ve známé cihelně za Hammer centrem v Praze 9 - Kyjích (zezadu od spalovny Malešice). Budeme tam okolo oběda a tak se, pokud máte zájem, přijeďte podívat.

040112_1.jpg (48522 bytes) 040112_2.jpg (50984 bytes) 040112_3.jpg (49683 bytes) 040112_4.jpg (44667 bytes) 040113_1.jpg (52968 bytes)
jedny z posledních okamžiků vlastní konstrukce dolaďování tunelu a rajčáků také zadní část s chladičem byla dokončena detail brzdových hadic od zadní nápravy velký okamžik implantace uzávěrek
040113_2.jpg (47058 bytes) 040113_3.jpg (42030 bytes) 040116_1.jpg (57743 bytes) 040116_2.jpg (55869 bytes) 040117_1.jpg (39655 bytes)
starý s novým high lift jsem musel s krvácejícím srdcem zkrátit o 17 cm a to už začala instalace elektrorozvodů a výroba palubky - v tom jsme opravdu dost dobří dráty, dráty a zase samé dráty
040118_1.jpg (50990 bytes) 040118_2.jpg (52994 bytes) 040118_3.jpg (44637 bytes) 040119_1.jpg (43402 bytes) 040119_2.jpg (45510 bytes)
začátek maskování před lakem konečný pohled do kabiny a z druhé strany stříkalo se vyrobenými sprayi a dopadlo to báječně a žlutá zcela zmizela - a jaká nakonec midisema4 je? Sledujte dál naše stránky a UVIDÍTE

 

11.1.2004            O víkendu jsme postoupili zase o kousek blíž k dokončení midisemy4
TV sobotu jsme pracovali ve velké sestavě (oba kluci Kuba a Tomáš a Petr Kronďák - my s Milanem jsme už inventář) a díky tomu jsme se dostali na dostřel konci stavby. Petr jako mistr detailu vystřihoval plechové díly do karoserie, my jsme společně dělali vodu a brzdy. Milan exceloval na rajčákách a i přes nesouhlas s jejich umístěním je udělal krásně. V neděli se objevily nějaké zdravotní potíže a tak další souhrnné zpravodajství očekávejte zhruba za týden.

040110_1.jpg (47483 bytes) 040110_2.jpg (55227 bytes) 040110_3.jpg (55870 bytes) 040110_4.jpg (48932 bytes) 040110_5.jpg (47151 bytes)
10.1. vzduchový filtr, rajčáky a příprava vody 10.1. 10.1. motor má ještě pár nezapojených hadic 10.1. vnitřek zase o kousek dál 10.1. připojování chladiče
040111_1.jpg (53127 bytes) 040111_2.jpg (54387 bytes) 040111_3.jpg (53824 bytes) 040111_4.jpg (54187 bytes) 040111_5.jpg (52366 bytes)
11.1. už jsme na pérech 11.1. motor je celý připojen 11.1. vzadu je už také téměř hotovo 11.1. tady chybí jenom dva duté šroubky do brzdičů a můžeme odvzdušňovat 11.1. a tady se mohou montovat přístroje

 

4.1.2004            V neděli jsem zůstal v dílně sám
Tedy po většinu dne neboť Milan dorazil až odpoledne a pořád nevypadal dobře. Ale i tak jsem dokončil usazení nádrže a akumulátoru, udělal topení, upravil pedály a Milan odpoledne zaplechoval prsa před spolujezdcem a před levým zadním kolem.

040104_1.jpg (43303 bytes) 040104_2.jpg (43311 bytes) 040104_3.jpg (45660 bytes) 040104_4.jpg (50882 bytes) 040104_5.jpg (41925 bytes)
teď už chybí pouze dveře dokončené a upravené pedály usazené topení nádrž je umístěna 15 cm nad podlahou - aby se daly protáhnout vodní hadice uzavřená prsa před spolujezdcem

 

3.1.2004            Dnes jsme pracovali ve zcela jiné sestavě
Hned zrána Milan dokončil "vyplechování" levé přední části auta s blatníky a vzápětí se odebral vypotit nastupující chřipku (doufám, že zítra bude fit). A tak jsme dál pokračovali ve složení Míra Chrousťák, já, syn Kuba a synovec Venda. Musím přiznat, že Milan chyběl, ale i tak jsme zvládli osadit chladič, vyladit a nastavit pedály (spojka a brzdy) připravit usazení nádrže a díky Mírovi i vytvořit funkční pedál plynu. Zítra dorazím usazení nádrže, namontuju topení a pokusím se ho i připojit k rozvodu vody.

040103_1.jpg (45918 bytes) 040103_2.jpg (50383 bytes) 040103_3.jpg (51233 bytes) 040103_4.jpg (44137 bytes) 040103_5.jpg (50568 bytes)
kluci čistí kapoty před lakem Míra vyrábí pedál plynu osazený chladič dolaďování plynu podle mojí nohy a takhle vypadá pracoviště řidiče

 

2.1.2004            Tak opět jedeme dál a dokončujeme přestavby midisemy4
Po dnešku máme hotové řízení, pedály, řazení, téměř hotový tunel nad převodovkou a kompletní prsa před řidičem. Chladič je připraven pro usazení a vůbec zbývá jenom pár dodělávek a lak. Zatím nemám tušení kam se vmáčkne hadice od sání a k turbu. Ale nějak to snad dopadne. Jo a zapomněl jsem na to nejhorší. Dveře! Vymyslel jsem si otvírání nahoru a spolu s naprosto nepravidelným tvarem rámu dveří to bude pěkný oříšek. A to je ta pravá výzva pro Milana. To je to, co ho baví. Tak se nechám, až budu muset zase chodit do práce, doufám mile přakvapit.

040102_1.jpg (49559 bytes) 040102_2.jpg (48478 bytes) 040102_3.jpg (47526 bytes) 040102_4.jpg (48242 bytes) 040102_5.jpg (46343 bytes)
detail naftového filtru, chladiče serva a servo expanzky na prsou a boku motoru intercooler a chladič oleje hotové řízení a super pedály od Křenka detail řídící tyče téměř hotový tunel s řazením

 

30.12.2003            Pátý den jsme opět přestavovali
Dnešní den jsme intenzivně modelovali (tedy hlavně Milan) podlahu a tunely a už začínáme řešit (tedy zatím hlavně já) umístění různých chladičů a filtrů okolo motoru. Dnes zakončil svou pracovní misi v dílně Zdeněk a už se musel vrátit k rodině. Za ten necelý týden mu patří dík, zmákl toho hodně. Zítra nám manželky povolily práci pouze do oběda a tak stačíme jenom něco málo a Vám se ozvu 2.1.2004 s pokračováním přestavbového seriálu.
Krásný Silvestr a radostný vstup do nového roku přeje celá Autosema.

031230_1.jpg (49147 bytes) 031230_2.jpg (49672 bytes) 031230_3.jpg (42719 bytes) 031230_4.jpg (50937 bytes) 031230_5.jpg (52822 bytes)
první "nástřel" intercooleru všichni pracují a FRONIUS výrazně pomáhá krásná práce s plechem tloušťky 1,5 mm snad tam půjdou dát sedačky a tady je také nějaký nával

 

29.12.2003            Přestavba pokračuje - den čtvrtý
Z fotografií to může vypadat, že se mnoho nestalo, ale opak je pravdou. Rychlejší postup zastavil problém, který se jmenuje nedostatek místa pro nohy. Proto jsme museli "odpárat" celý rozpěrný kříž zadního oblouku a posunout jej o 5 cm vzad, čímž jsme získali dostatek místa pro posádku. I tak jsou sedačky nadoraz s převodovkou. I přes tuto úpravu jsme v podstatě hotovi s podlahou a hlavně jsme sehnali barvu, které se stane pro příští období hlavní týmovou barvou pro auta. Jaká že to bude? Nechte se překvapit a sledujte aktuální zpravodajství.

031229_1.jpg (51874 bytes) 031229_2.jpg (49465 bytes) 031229_3.jpg (44495 bytes) 031229_4.JPG (41242 bytes) 031229_5.jpg (44637 bytes)
ta sedačka je tam pouze na zkoušku náznak rámu podlahy Zdenda připravuje kapoty pro lak část hotové podlahy a z druhé strany prsou

 

28.12.2003            Třetí den přestavby midisemy4
Dnes jsme dovařovali a natírali uložení motoru, tento jsme načisto usadili a začali jsme s modelováním prsou a podlah. To je Milan ve svém živlu! Zdenda zase trvale brousí a brousí. Večer celý vibruje a když se chce učesat, má co dělat aby si nevypíchl oko. A mě už asi přirostla rozbruska k rukám protže stále řežu a vyřezávám.

031228_1.jpg (47965 bytes) 031228_2.jpg (56663 bytes) 031228_3.jpg (56424 bytes) 031228_4.jpg (52789 bytes) 031228_5.jpg (49948 bytes)
"mudžahíd" Zdenda při broušení první část rámu prsou tak vypadá motor na svém místě Milan klempíří a to ho fakt baví část dokončených prsou

 

27.12.2003            Dnes pokračovala přestavba midisemy4
Hlavním úkolem dne bylo osadit motor a dovařit všechny "spodní" sváry. A výsledek? Motor je osazen, zítra sice musí ještě jednou ven, ale to proto abychom řádně zavařili všechny držáky. Dnes nás pracovalo jeko psů, skalní Milan, Marek a Zdeněk, ale s výraznou podporou mých dítek Kuby a Tomáše.

031227_1.JPG (52411 bytes) 031227_2.JPG (54414 bytes) 031227_3.JPG (50151 bytes) 031227_4.JPG (50856 bytes) 031227_5.JPG (56193 bytes)
nejdříve jsme museli složit motor s převodovkou Milan poukazuje na to, že na jeho pracovišti nebyla žádná pomoc dětí zbytečnosti musely z motoru dolů těsně před vsunutím motoru do auta a těsně po konečném osazení motoru s převodovkou-vypadá to, že je to dost velký agregát-nevím, kam se vejdeme my

 

26.12.2003            Jak jsem slíbil, je zde dokumentace z prvního dne přestavby midisemy4
Rozřízli jsme rám a všechny nosné prvky zkrátili na délku odpovídající novému rozvoru auta a pak to vše opět sesadili a svařili. Po dnešku je hotové kompletní šasi. Nejhorší bylo vymyslet umístění "prsou" abychom se dovnitř vešli a přitom aby zbylo místo na motor. Zítra se budeme snažit osadil motor s převodovkou.

031226_1.jpg (40757 bytes) 031226_2.jpg (49792 bytes) 031226_3.jpg (42237 bytes) 031226_4.jpg (52600 bytes) 031226_5.jpg (51065 bytes)
ohniví mužíčci totálně oddělené poloviny auta Milan vařil i vleže "dvoumužná" obsluha a takový je výsledek po prvním dni - rozvor 2130

 

1.11.2003            Začala přestavba megasemy3 na trialový speciál midisema4
Zatím jsme museli původní megasemu3 do šroubku rozebrat, díly roztřídit a uklidit a v nejbližší době budeme pokračovat zásadním "řezem". Auto zkrátíme přibližně o 64 centimetry a zase svaříme. Potom se musí znova nastrojit. Tak nám držte palce, ať se to podaří. Budeme vás o postupu prací informovat.

031101_1.jpg (43211 bytes) 031101_2.jpg (43821 bytes) 031101_3.jpg (45258 bytes) 031101_4.jpg (30860 bytes) 031101_5.jpg (46641 bytes)