5.ZÁVOD MČR - Radimovice u Plzně - 5.9.-6.9.2009

Video

Foto

(Katka Grygarčíková)

Já hned v pátek zapadl při pokusech pohnout s Milanovým vozíkem, těžko se to vysvětluje :-D :-D

Motor nešel úplně na 100% a za minulý závod "sežral" 70 litrů benzínu, což není úplně dobré a tak se ráno ladilo

1. sobotní trialy

a 1. Milana s Robertem, který byl zároveň jejich posledním

nájezd vypadal dobře

ale nějak to nevyšlo a nejen že zaklepal motor(více v reportáži...)

ale porazili strom, což nám všem ostatním pak dělalo problémy :-)

 nebezpečné časti musel Jarda trochu ořezat

naštěstí ho těsně před námi posunul Robo na lepší pozici

 

 

 

výjezd

a výjezd

a zase výjezd :-)

 

večer pršelo a Léňa si zkušeně vyrobila úžasný nepromokavý klóbrc    :-D :-D

a taky se koukalo na fotbal a my mystifikovali ostatní občasnými výkřiky, takže se po táboru šířily různé zprávy o skóre :-D

 

 

nám v sobotu začal občas zlobit motor a v neděli ráno už zlobil trvale a tak přišlo zase ladění

 

 

 

v Radimovicích byly spousty stromů, které nám někdy pomáhaly

a někdy škodily

 

 

 

 

 

 

 

M

PM

P

Jsme zpět z Radimovic  a slavíme dvojitý úspěch. Závod byl pro Autosemu rozdělen na dvě části – na dobrou a špatnou. Dobrá část byla skoro vše okolo Semacruiseru 6 a ta špatná vše okolo Protosemy 7. Ale postupně…

            V pátek jsme si vyslechli zpravodajství o počasí, ve kterém tvrdili, že mají odpoledne od západu ubývat srážky. A tak jsme vyrazili na západ směrem do Radimovic. Až do Plzně ani nekáplo, jakmile jsme projeli Plzní začal slejvák, který přetrval až do našeho příjezdu k depu. Já s Kubou jsme šli pro vlek se závoďákem a čtyřkolkou ke Karlovi Matouškovi, u kterého jsme měli vše uschované z poježdění, jenž se konalo předminulý víkend. Sama cesta do depa byl už offroad, protože po šikmé travnaté příjezdové cestě to dost klouzalo a našemu 4tunovému obyťňáku se to zrovna nelíbilo. Nicméně my i Milan jsme se dostali tam kam jsme měli. Od našeho zakempování až do rána pršelo.        

Sobotní ráno začalo deštivě, zanedlouho však déšť ustal a nechal nás v klidu závodit. Někteří si ale moc dlouho nezazávodili, jako třeba Milan s Robertem, když v prvním trialu nejprve pokáceli strom, který všem překážel v cestě, a potom jim „zaklepal“ motor. Tím pro ně závod skončil, a Ogy s Bóďou (hlavní a jediní soupeři Milana v kategorii Prototype) mohli taktizovat, navíc v neděli ani nejezdili, protože první dvě místa měli jasná. A tak zbyl boj za Autosemu na Kubovi a to hned dvakrát, protože jel se mnou v kategorii M, a zároveň se Zuzkou v PM. I přes ne úplně nejlehčí trialy se nám dařilo, a to v obou kategoriích a Kuba předváděl takřka bezchybnou jízdu, kterou završil po sobotě prvním  místem jak v M., tak v PM., se slušným bodovým náskokem. Večer jsme zasvětili fandění českému národnímu týmu ve fotbale a oslavě Míši narozenin.

             Neděle byla obtížnější než sobota, a to ne proto, že by byly těžší trialy, ale protože pohlídat si první místo a neudělat chybu není moc jednoduché. Takticky jsme se ale nesnažili o obtížné brány, protože lepší srazit tyčku, než nedojet sekci, přesto jsme závodu dávali co nejvíc jsme mohli. A podařilo se, náskok si Kuba pohlídal v obou kategoriích a můžeme slavit obrovský úspěch, protože nejen že se podařilo vyhrát v obou kategoriích, ale zároveň se podařilo porazit i takové,  jako jsou třeba mistři Evropy Jirka Klasna a Jirka Provazník, navíc s autem které je postaveno do nižší třídy. Na druhou stranu kvůli problému s motorem Milan s Robertem ztratili možnost umístit se v M ČR na druhém místě. Ale o náročnosti tratí nejlépe hovoří Milanův výsledek, kdy po těžkém boji skončil s 5211 body na krásném třetím místě..:-) :-) . Nyní máme na programu říjnový závod v Krnově, před tím ale ještě spoustu úprav na motorech jak na Protosemy, tak na Semacruiseru.

Tomáš Michal